سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار و مطالب روز

نظر

بسیاری از هنرجویان در مورد پیش نیاز برنامه نویسی اندروید سوالاتی دارند و این که دوره پیش نیاز را حتما قبل از شرکت در دوره برنامه نویسی اندروید باید پشت سر گذاشت؟

دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید یکی از پرمخاطب ترین و کاربردی ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد که زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می گردد و تمامی هنرجویان با رعایت پیش نیاز این دوره می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. پیش نیاز یک دوره به دوره ای گفته می شود که برای یادگیری آن حرفه نیاز است یک سری نکات یا مسائل ابتدایی به هنرجویان گفته شود و برخی از دوره ها به دو قسمت مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شوند.

در دوره هایی که به صورت مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود، در دوره مقدماتی ابتدا مسائل ابتدایی و آشنایی با دوره مطرح و پس از آن آموزش های مرتبط با سرفصل های ارائه شده برگزار می شود. در برخی از دوره ها برای ورود به یک حرفه تخصصی لازم است که ابتدا دوره های مقدماتی با مسائل مفهومی پشت سر گذاشته شود تا هنرجو زمانی که در دوره پیشرفته ورود پیدا می کند به خوبی مسائل جدید را درک کند.

به طور مثال ما در دوره مدرسه و در درس ریاضی ابتدا جمع و تفریق را آموزش می بینیم و در سال های بعد ضرب و تقسیم و پس از آن مسائل پیشرفته تر مانند مشتق و انتگرال را یاد می گیریم اگر از همان اول مسائل جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را به خوبی یاد نگرفته باشیم در دوره های بالاتر به مشکل برخورد می کنیم. در دوره آموزش برنامه نویسی اندروید یک پیش نیاز وجود دارد که هنرجویان برای یادگیری دوره آموزش برنامه نویسی اندروید ابتدا باید در آن دوره شرکت داشته باشند و پس از آن می توانند در دوره اندروید شرکت نمایند.

پیش نیاز برنامه نویسی اندروید

زبان جاوا

برای شرکت در دوره برنامه نویسی اندروید لازم است که هنرجویان به زبان برنامه نویسی جاوا به خوبی تسلط داشته باشند، زیرا زبان برنامه برنامه نویسی جاوا زبان رسمی اندروید محسوب می شود و برای نوشتن برنامه های آن به این زبان نیاز است. جاوا به تنهایی یک زبان مستقل و کاربردی محسوب می شود و به کمک آن می توان برنامه های مختلفی نوشت. کسانی که به برنامه نویسی اندروید و طراحی اپلیکیشن های اندرویدی علاقمند هستند باید زبان جاوا را به خوبی بلد باشند.

هنرجویان جهت گذراندن دوره های آموزش برنامه نویسی جاوا به عنوان پیش نیاز دوره آموزش برنامه نویسی اندروید می توانند به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند. این دوره ها زیر نظر برترین اساتید و بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد.

سیستم عامل اندروید

طبق آخرین یافته های جمع آوری شده در مورد سیستم عامل اندروید، این سیستم عامل توانسته بیش از هشتاد درصد بازار جهانی تلفن های همراه هوشمند را به خود اختصاص دهد و اکثر شرکت های بزرگ گوشی های هوشمند از سیستم عامل اندروید برای تلفن های خود استفاده می کنند. کار کردن با تلفن های اندروید بسیار ساده و لذت بخش می باشد و مهمترین مسئله ای اهمیت و جذابیت های سیستم عامل اندروید را افزایش می دهد، اپلیکیشن های اندروید می باشد.

بخش عمده ای از یک تلفن همراه را اپلیکیشن ها تشکیل می دهند و و اکثر کارهای روزمره و سرگرمی های ما توسط اپلیکیشن های اندروید انجام می شود. هزاران اپلیکیشن اندروید با موضوعات مختلف در جهان وجود دارد که توسط شرکت های مختلفی طراحی و توسعه داده شده اند. گوگل پلی که یکی از معتبرترین مارکت های اپلیکیشن ها می باشد، هزاران اپلیکیشن اندروید را در داخل خود جای داده است و همچنین بازار که یک اپلیکیشن ایرانی می باشد، اکثر اپلیکیشن های اندرویدی را از جمله اپلیکیشن های داخلی را در خود جای داده است.

تمامی کاربران با توجه به نیازهای خود می توانند به گوگل پلی و بازار مراجعه کنند و اپلیکیشن های مورد نظر خود را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنند. اپلیکیشن ها قابلیت بروزرسانی دارند و هر بار پس از آپدیت جدید سیستم عامل اندروید، سازندگان اپلیکیشن های اندروید جهت توسعه و ارتقا نرم افزار تغییراتی را در آن به وجود می آورند و کاربران با بروزرسانی اپلیکیشن می توانند از امکانات جدید استفاده کنند.

این مطالب فقط بخش کوچکی از دنیای برنامه نویسی اندروید می باشد و با اندروید می توان کارهای بزرگی انجام داد و یک زبان آینده دار و پولساز می باشد که در داخل ایران هم به آن پرداخته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و جهت ثبت نام در دوره می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772-021 – 66933439-021